reis en childagje in mkuze

21 juli 2019 - Mkuze, Zuid-Afrika

We begonnen de dag vandaag met een lekker en stevig ontbijt in Sint Lucia. Tijdens dat we rustig aan het ontbijten zijn zien we opeens een aap verschijnen onder de tafel. Zo dichtbij hadden we hem nog nooit gezien… nadat de aap werd weggejaagd konden we verder eten.

Nadat we ontbeten hadden en hadden uitgecheckt vervolgen we onze reis verder naar mkuze waar we 2 nachten slapen. Deze reis duurden gelukkig maar een uurtje. Onderweg was er genoeg te zijn, iedere keer weer verbaas je je hoeveel mensen wel niet gewoon langs de snelweg staan om spulletjes te verkopen of staan te liften. Erg indrukwekkend.

Rond 11 uur kwamen we aan bij onze lodge genaamd ghost mountain inn. Hier werden we  hartelijk verwelkomt met champagne tijdens het inchecken. Bij de lodge was een spa aanwezig en een sportzaal waar je eventueel gebruik van kon maken. Ook was er een keuze om rond 13:00 een safari te doen. Na enkele discussies besloten we toch om een relaxdagje te gaan doen omdat we in het krugerpark al een aantal safari’s willen gaan doen. Mama, Manon en ik besloten om een nek, schouder en rug massage te laten doen en papa wilden graag gaan sporten. De massage kon pas om 4 uur dus besloten we om nog aan het zwembad te gaan liggen. Waar we lekker een boekje gingen lezen of gewoon slapen.

Rond 13:00 begonnen we toch wel trek te krijgen. Er was een gelegenheid om in een restaurant op het park wat te gaan lunchen dat besloten we dan ook te gaan doen. Manon wilden nog graag even met oma facetime om haar even bij te praten en wat indrukjes te vertellen.

Om 4 uur waren we bij de spa, waar we een heerlijke massage kregen. Erg ontspannend. Na de massage gingen we ons opfrissen voor het diner. Wat was het een heerlijk ontspannend dagje!

Ik kijk uit naar morgen!

Groetjes Danique

luxe slaapkamer

chillen aan het zwembad

ghost mountain (mkuze)

avondeten biefstuk

1. Desiree:
    21 juli 2019
    Heerlijk hoor een dagje chillen.
    Het is tenslotte vakantie!
  2. Opa en oma Ruijters:
    21 juli 2019
    Lekker ff chillen.. ook niet verkeerd..
    vanmiddag met Manon bij gekletst..
    Jullie hebben het prima naar je zin..
    nu op naar morgen met weer een nieuwe ervaring.. veel plezier bij de oeleboele.. 😜🤣🙈💋💋💋 van ons..
  3. Verabaets:
    22 juli 2019
    Lekker dagje chillen met massage erbij das echt relaxen.
    Hier een super leuke fietstocht gedaan. Veel gezien ff chillen dan happen op een rooftop. Morgen vroeg gaat de wekker weer om 5.15 das heel
    Veel plezier voor jullie!!
  4. Eline:
    22 juli 2019
    Wat een fantastische reis maken jullie! Leuk om jullie verhalen te lezen , krijg een beetje heimwee.😉
    Geniet maar heerlijk verder!