Vertrek komt dichterbij .....

12 juli 2019 - Weert, Nederland

Vanmiddag lekker geluncht bij opa en oma om daarna thuis weer verder te gaan met "dingetjes" inpakken. Waar je het al niet druk mee kunt hebben. Al 2 dagen lijstjes aan het afstrepen maar ook daar komt langzaam een einde aan. Dat geeft in elk geval aan dat de reis ook steeds dichterbij komt.

De koffers zijn zo goed als gepakt. Verbazingwekkend dat we met half lege koffers vliegen.... dat baart me enigszins zorgen. Zoiets overkomt mij (ons) niet snel. We zullen toch niets over het hoofd zien? Morgen zullen we de laatste dingetjes nog doen zodat we daarna kunnen vertrekken naar Zoetermeer om lekker bij opa en oma te slapen. Zondags vertrekken we dan op ons gemakje naar Amsterdam. Ik denk dat we er wel klaar voor zijn.

Gezonde spanning heerst er bij mij wel een beetje. Ik zie altijd op tegen het overstappen (in London).... hebben we wel genoeg tijd, geen vertraging, komt het wel goed met de koffers. Maar goed als we eenmaal in het vliegtuig naar Johannesburg zitten dan kan de vakantie echt beginnen, tenminste voor mij dan. We zullen het wel zien.

Tot snel, maar dan vanuit Johannesburg.

Vanaf dan zullen we alle vier op toerbeurt ons verslag uitbrengen van die dag.

1. Opa en oma:
    12 juli 2019
    Goed bezig .. en 1/2 gevulde koffers is fijn.. hoef je niet zo te sjouwen. En dan kan je in Afrika altijd nog een souveniertje mee brengen. Dat past dan nog in je koffer.. veel plezier nog met inpakken en tot morgen..
  2. Petra:
    12 juli 2019
    Ohhh wat een vooruitzicht !! Super leuk en spannend. Veel inpakplezier en een goed nachtje in eigen bedje ...op naar het avontuur.....
    We wensen jullie een kej mooie, avontuurlijk en gezellige reis toe. Genietttt vooral, ben voorzichtig en maak er een prachtige reis van samen! dikke kus
    familie Steijvers
  3. Daan& Nicole:
    12 juli 2019
    Nog de laatste spulletjes inpakken en dan begint jullie reis naar zuid- Afrika ... erg leuk om straks jullie belevenissen te kunnen lezen, ben benieuwd!
    Voor zondag een goede vlucht en heel veel plezier, gezelligheid en mooie momenten ...... geniet ervan samen.
  4. Lekker met de meiden familie:
    12 juli 2019
    Ha Tobberds........ lekker slapen en dromen wat je allemaal mee terug kunt nemen in dat half volle koffer..... een knappe jongeman voor M. zal er waarschijnlijk net niet in passen....... vast nog wel een paar schoenen en tassen.
    Geniet er vooral heel veel van en zorg goed voor elkaar!